Flukt.

 

 

Lørdag.

*

Jeg trengte å finne på noe. Utenfor hjemmet mitt.

*

Noe som kunne distrahere meg.

*

Jeg stod opp tidlig og fikk i meg frokost.

Pusene også.

*

Gjorde ren do-kassen og tok bussen for å treffe mamma.

*

Siden været var fint, tok vi oss en tur i området nær mine foreldre.

*

Det var kjekt.

*

Så dro vi hjemover til dem.

Fikk is, spiste middag og så på te to siste episodene av serien Flukt med Leo Ajkic.

*

Så var det på tide med en liten klipp av hår tuppene.

Forsøkte med noe farge og, men fargen satt ikke så godt.

*

Da klokken nærmet seg eleve, var det på tide å komme seg hjem til seg selv.

Tok bussen midt i party rushet virket det som, for de fleste var dritings og meget høylydte.

*

Vel hjemme, ventet Cheddar på meg like ved døren og Gauda satt på sofaen.

*

Tok ikke lange tiden før jeg sluknet.

 

B

 

 

15/60

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg