Forvirret.

 

 

Det har ikke vært lett å få ned noe her.

*

Jeg ble plutselig veldig oppmerksom på at hvem som helst kan lese hva jeg skriver.

Og det er jo slik at som mennesker, er man nysgjerrig av seg.

Både på godt og vondt.

*

Jeg kan ha ett ønske om å dele av min hverdag. Som ikke likner en smule på hverdagen til dem rundt meg.

Både for å ha noe å se tilbake på, (som jeg sikkert har nevnt en million ganger før), men også for dem/de som har det litt på samme måte.

*

Men så er det ikke alle som ønsker deg ditt beste, selv om man selvsakt kan håpe på det.

Mange her inne kan sitte å lese og samtidig le seg i hjel av hvor latterlig man er.

Det er litt skremmende.

Man har jo ikke akkurat lyst å være noens grunn til latter.

*

Merker jeg bare blir mer forvirret, jo mer jeg forsøker å sette ord på hva jeg mener.

*

Da er det vel på tide å gi seg.

*

 

Ihvertfall for i dag.

 

 

B

 

 

Q: Er det noe som heter “lørdagsgodt” lenger? I såfall hva er ditt favoritt godteri?

 

 

 

 

 

 

 

 

5 kommentarer
    1. Hvorfor ikke? En god latter forlenger livet! Må da være helt supert å være årsaken til at noen får et bedre og lengre liv?! Nei, verre med disse som sender hat, trusler og bedriver stalking.. insekter og troll er det nok av, men de er stort sett bare store i ord og feige ellers – så bare kos deg med bloggen din du 🐰

      1. Tusen takk Bunny, ja om intensjonen bak det man skriver er å fram ett smil så er jeg enig i det! Men tenkte mer på om noen ler av en, mer enn med en.

        Fin søndag til deg 👋🏻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg