Fres.

Hei, hei hallo.

Vi er i september! Herlighet hvor fort tiden går, rekker jo ikke å blunke engang. Så er over halve året over.

I dag var det vakt hos dyrebeskyttelsen som sto for tur. Alltid like kjekt det. Det har vært en travel sommer hos oss og det ser ikke ut til at det skal stoppe ved nærmeste framtid.

Huset/husene er fulle. Av både voksne katter og småtasser.

Til vanlig skal det være fire på vakt. I dag var vi kun to. Jeg pleier å være på hoved huset. I dag ble jeg plassert på mottaket.

Det var mange enkelt bur, så det var det som tok lengst tid.

Nå er jeg endelig ferdig, det føles godt å hjelpe, men det føles også meget bra å være ferdig.

Pusene har det godt, og det er så mange ulike personligheter. Noen nysgjerrige, noen kosete, noen lekete og noen trøtte.

Jeg må si jeg kvepper, når de freser, dem som er reddest. Men det er så fint å se dem bli tamme og komme å kose, eller se på imens jeg gjør rent.

Så alt i alt er det veldig verdt det. Denne ene dagen i uken jeg er hos dem.

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg