Frisyre.

 

Dette er min “go to” frisyre.

På engelsk messy bun/ top knot.

På spansk tomate, direkte oversatt tomat, faktisk.

*

Hva heter det egentlig på norsk? Tror jeg aldri har hørt noen omtale denne måten å ha håret sitt på, på norsk. Eller så har det gått rett over hodet på meg.

*

En annen måte jeg liker å ha håret mitt i, er hestehale med flette i.

Eller bare i en høy hestehale.

Før brukte jeg å ha håret mye løst. Men nå må jeg ha det bort fra ansiktet.

Jeg blir varm. Få det bort. Spesielt om jeg er ute og handler. Da er det liksom i veien.

*

Om jeg hadde tatt meg litt tid, så kunne jeg hatt det løst og litt sånn wavy. Og luggen min ville fått shine.

*

For jeg har lugg, men i og med jeg har tykt og egentlig krøller. Så er det veldig varierende hvordan det ser ut. Sånn all natural.

Noen ganger spiller håret mitt på lag og andre ganger er det bare å forsøke å temme det med strikk og klemmer.

*

En frisyre jeg har lyst å kunne klare. Er bokser braids, eller det som kalles omvendt pariser fletter.

Det synes jeg er så fint.

 

 

BLI MED I MIN FOTOUTFORDRING 😍

 

 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg