Frykt.

Alle, tror jeg har en og annen ting de er redd for. Det kan være noe så vanlig som å ha frykt for edderkopper til det mer ekstreme som det å være redd for å gå ut.

Jeg kan ikke si jeg er redd så veldig mye. Men jeg er meg bevisst at jeg ikke kan være en “people pleaser“. Det samsvarer med en redsel for å skuffe andre. Jeg ble dessverre ikke klar over dette før den senere tid.

Jeg er på den annen side blitt redd en del situasjoner. Noe jeg dermed unngår. Det er ikke sundt i lengden, jeg vet det.

Derfor går jeg i behandling for dette.

Noe jeg ikke er veldig stolt over er frykten til familien og alt det innebærer. Man skal jo ikke være det. Ofte er familien den man lettest forholder seg til. Men jeg er redd deres meninger, deres kritikk og det at jeg har null kontroll over det som kan skje i samvær med dem.

Jeg håper og tror dette vil ordne seg.

 

B

 

Q: Hva frykter du?

A: @89bella  (Twitter)

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg