Gigaboks.

 

Uken gikk for seg den. Mandag var jeg i gruppe, der startet det en ny en. Forrige uke begynte to stk. Så det er litt å bli vant med. Jeg er ikke den som tørr å dele av meg selv om jeg ikke vet hvor du står, eller hvor jeg har deg, blir det vel?

Tirsdag og onsdag var lite innholdsrike.

Torsdag var jeg å hjalp til hos Dyrebeskyttelsen, hadde egentlig vakt fredag, men etter ting har blitt litt kaotiske etter siste oppdatering derfra ble jeg spurt om å steppe inn.

Fredag var jeg på Gigaboks, måtte ut å se hva det gikk går ut på. Fikk handlet inn noe snacks. MYE folk ute å gikk, så det var litt surrete.

Ellers har jeg ikke noen spesielle planer for helgen, annet enn å være lat og henge med kjæresten som endelig er hjemme etter en uke ute med jobben!

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg