Gjør deg synlig i trafikken!

Jeg er ikke flink nok til rigge meg opp med reflekser. Tenker ikke over det en gang, før jeg trasker ut, noe jeg så absolutt burde. Spesielt når jeg ferdes ute med hunden min, i mørket. 

I går kveld fikk jeg oppleve viktigheten av dette på nært hold. Jeg og faren min var ute å handlet og plutselig måtte vi bråstoppe bilen. En fyr kledd i svart fra topp til tå, uten noe på seg som tilsa at han var uti veien, gikk over veien. 

Jeg så han ikke før han såvidt var kommet over. Heldigvis var det ikke jeg som kjørte, faren min så ham i tide og det hele var over, med kun en skremmende følelse som konsekvens. 

Men det kunne endt katastrofalt, derfor er det viktig at vi alle gjør vårt når vi ferdes uti trafikken. Ganggjengere bør bruke refleks og bilførere bør følge med. 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg