Goals.

Jeg har lyst å sette meg noen mål. Det er litt teit, men hvorfor ikke. Det kan være fint å se tilbake på, senere. 

Det første er tro, jeg er troende og jeg har IKKE lest hele bibelen. Men jeg har lest og leser litt innimellom. Enten det er i form av et enkelt bibelvers eller følger en plan. Jeg skaffet meg en liten andaktsbok i fjor og har tenkt å lese den, daglig.

Det andre er trening, jeg startet for omtrent ett halvt år siden. Da var det hver dag, fra mandag til fredag. Så dabbet det litt ut og jeg ble værende med en gang i uken. Det tenker jeg og fortsette med, men de dagene jeg har litt mer energi igjen, skal jeg ta meg en tur. 

Det tredje er lesing, jeg vil lese mer. Jeg tror dette vil gjøre meg godt og så kan jeg jo eventuelt fortelle om de bøkene jeg har lest her.

Fjerde er shopping, det bør jeg gjøre mindre av. Jeg liker mote og styling. Det er noe med det. Farger, kombinasjoner og fits. Kanskje jeg kan vise det mer på Instagram?. Og meg selv. Men bruke det jeg allerede har.

Jeg stopper med fire. Hvorfor gjøre det over komplisert? Og blir det flere så gjør det det. 

 

B

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg