Gøye sokker.

Google søk

 

 

Ny uke, nye muligheter.

Er det ikke det en setning som er blitt brukt til det uendelige?

*

Mandagen gikk fint for seg.

Jeg sto opp og så til pus. Det har blitt en rutine nå, å gi henne rent mat og vann og tømme dokassen.

Så tok jeg bussen til gruppen. Vi var alle en trøtt gjeng. Ble møtt med at jeg alltid går i morsomme sokker, og at det er litt kult.

*

Jeg har ikke instinktivt valgt det, tror jeg. Eller vent det blir feil. Jo det er gjort instinktivt, altså uten å tenke over det.

Jeg har likt artige sokker en stund nå. Og jeg syns det er noe behagelig over det å ha på sokker så de synes, tredd over tights f.eks.

Når jeg er ute å løper, har jeg ofte på sokker med griser på som har smultringer rundt livet. Hos kattene hadde jeg på sokker med sushi på, en gang eller to. Når det var snø ute, hadde jeg på meg rosa sokker med palmer på. Men da syns jeg det ble litt feil. Selv om det kan være fint å tenke på syden og fint vær når man er mitt oppi vinter og snøkaos.

*

Det var litt fint at det ble lagt merke til. Ikke at det har vært noe jeg planla, men det at noe jeg syns er gøy er kommet frem for et annet menneske uten å si det.

Det er iallefall en måte å vise omverdenen at man har en morsom side, selv om alt annet måte tilsi det motsatte.

*

Gruppen var fin å være i. Det gav en følelse av å være god. Kunne hjelpe andre med egne erfaringer og vise andre sider av en sak. Man trenger ikke å måtte dele selv, eller ha ett eget tema, for å kjenne at man gjør noe, viktig.

*

Derfra dro jeg bort på big bite. Så til meny for å handle inn noe pålegg, melk og mat til foster-pus.

*

Hjemme tok jeg ut bosset, før jeg like så sovnet imens jeg hørte på podcast på golvet på badet, sammen med pus.

*

Tok en dusj og gikk rett i seng.

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg