Granny.

Googlesøk

 

 

Mandag, god start på uken.

*

Jeg var ute i god tid og kom meg gruppen.

Jeg hadde ikke oppe tema, men gav likevel en liten smak av noe jeg hadde fått klarert eller innsett i løpet av helgen.

Jeg trengte ikke prate om det noe mer, for det var luktet, spist og fordøyd allerede.

Jeg fikk heller bidra litt i andres healing. og det er like fint det.

*

Jeg fikk i meg noe mat etterpå og var innom å hentet noe i posten på vei hjem.

Deretter var det å fortsette å se på “Younger” og ta en lur med bb, som for min del endte med å sovne til ut på kvelden og inn i natten.

Jeg er blitt en skikkelig bestemor. Eller jeg har vel kanskje alltid vært det. Men nå erfarer jeg å ikke klare meg en dag uten å sovne på sofaen.

Full plan for dagene i uken, har virkelig tatt kreftene mine.

Jeg får liksom ikke tid eller energi til noe annet. Inkludert å skrive her innimellom.

Men jeg holder dere oppdatert.

 

B

 

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg