Hätta.

Googlesøk

 

 

Fredag, kattedag.

*

Jeg kom meg noenlunde tidsnok til huset.

Denne dagen hadde jeg vakt med to andre.

*

Det var en del å gjøre.

Det ble stillerommet, loftet og isolatet.

*

Stillerommet er avdelingen kattene kommer til etter dem har vært på mottaket. På mottaket gjøres alle innledende undersøkelser.

Man ser om pusene har chip, om dem skal kastreres og om dem har noen underliggende sykdommer.

Så får de evt. behandling på mottaket, eller dem sendes videre til hovedhuset. Der er jeg som oftest.

Der er det to store rom, det ene hvor den litt mer omgjengelige er og det der de mest redde er.

*

Etter endt vakt, dro jeg bort på senteret. Fikk i meg mat og handlet inn til helgen.

Jeg dro så hjem, klarte å sovne på sofaen og pratet med mamma på telefon.

*

Så var det bare å legge seg, som den bestemoren jeg er blitt.

 

Ps: Hätta en av kattene jeg skrev om hinn dagen fikk sitt foraltige hjem.

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg