HIMYF.

 

Torsdag sto jeg opp tidlig for å ta to busser og bybanen til flyplassen. Jeg rakk ikke frem i tide. Jeg kom til “departures” en time før avgang. Det hjalp ikke, dem var gått gjennom sikkerhetskontrollen og satt allerede ved gaten.

Jeg ble værende der, til flyet dro kl. 12.40.

Så var det bare å dra hjem igjen. Jeg orket ikke bytur.

Det var lettere sagt en gjort, jeg tok bybanen til sentrum, og satt meg på en bus som ikke skulle dit jeg ville. Jeg tok en buss tilbake, og en til i riktig retning.

Det begynte skikkelig å regne da jeg gikk av, på stoppet mitt, skiftet derfor tøy når jeg kom hjem.

Fikk i meg noe mat og så på “How I met your father” resten av kvelden.

Så var det middag.

Pratet litt med kjæresten, før det var på tide å sove.

 

Hvordan var din dag?

Var den god, kjip eller sånn passe?

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg