Høst.

Har for øyeblikket ingen rutine, å sove er blitt det jeg tyr til når jeg ikke orker å være menneske.

En periode hadde jeg litt orden, jeg hadde gruppe på mandager, løping på onsdager og på torsdag/fredag var jeg hos dyrebeskyttelsen.

Jeg leste, jeg så serier og lagde mat.

Nå går det i behandling og passe puser, mer orker jeg ikke.

Ellers holder jeg hodet opptatt med noe spill på telefonen.

Håper det kun er årstiden, og at det at dagene blir fortere over og kulden som sakte, men sikkert sniker seg innpå har skylden.

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg