Hvile.

Galleri D40

 

 

Fredag, ingen planer og ingen ting jeg måtte gjøre.

*

Det er rart hvordan man venner seg til en rutine. Rutiner kan være gode og ha.

Jeg har vært opptatt av det å skulle gjøre det jeg klarer, og av å til er det som at akkurat det, er veldig lite.

Dermed lover jeg ikke noe. Eller lager så mye planer.

Jeg har trengt tid for restaurering. Psykisk.

Nå har det vært litt sånn at når jeg ikke må noe, så blir det rart. Jeg kan bli urolig, har villet gjøre noe og føle at jeg kjeder meg.

Men så kan jeg dra den helt ut også. Å bli tilfreds med å bare chille, i helgen f.eks. Da går det fint.

Men da blir det tungt å måtte gå ut mandagen.

*

Jeg fikk gjort noe, denne dagen. Jeg gjorde rent og ryddet på kjøkkenet.

Så til foster-pus.

Fikk i meg noe mat og deltok på en spørretime gjennom “angstportalen”.

Det var fint egentlig. Jeg fikk erfare at jeg kan litt. Spesielt identifisere ulike problemer og hva som kan gjøres.

Dette med å se litt på hva som ligger bak en ubehagelig hendelse. Hva roten er. Kjenne på følelsen og møte “frykten”.

Og erfare at det blir bedre etterhvert.

*

Annet enn det, var det ikke så mye.

 

La meg da bb kom hjem.

*

Ingenting slår tanken om at det endelig er helg.

 

B

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg