I dvale.

 

 

Av og til har jeg dager da kroppen går i hvilemodus.

*

I går var en slik dag.

*

Hvorfor den gikk i dvale denne gangen, vet jeg ikke.At den gjorde det, er jeg ikke overrasket over.

*

Hodet mitt nekter å gå over i sånn sippe humør, imens hjertet vet at ikke alt er slik det skal være, bør være eller jeg håpet at det skulle være.

Alt etter i hvilket tidsperspektiv man ser det på.

*

At kroppen valgte å hoppe over en mandag derimot, er ikke så fælt det. Men så er det, det at man får liksom ikke tilbake de tjuefire timene heller. Men trenger kroppen hvile så trenger den det, skulle bare ønske jeg ikke kjente på at jeg kaster bort livet mitt.

*

Men jeg forsetter å gjøre litt, så det er nå noe.

*

Å rykke opp i listen på blogg, er også noe jeg har lagt merke til. Så takk til dere som har tatt seg tid til å stikke innom.

Det settes pris på 💜💜.

 

B

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg