I held my breath.

Da var enda en uke gått gitt. Og jeg ser antydningen av en vane. Ukes oppsummering. 

Mandag var det teknisk sett enda påske. Jeg ble invitert til kirken av mamma. Bestemte meg for å gå. Gjør ikke jeg det med en gang, så går jeg rundt som en hodeløs kylling. 

Det var en pine. Først var det “pizza-fest”, hadde jeg vist om det hadde jeg neppe gått. Jeg liker ikke ting som har noe ramme rundt seg, noe der alt kan skje. Jeg holdt meg ved min mor sin side, og hver gang hun reiste seg for å hente noe. Holdt jeg nærmest pusten. Hun kjenner de fleste der. Jeg vet hvem enkelte er og det er en stund siden jeg har sett dem. Så det jeg fryktet mest var hele den ta opp igjen tråden greien. Jeg overlevde. Så var det tid for prekenen. Bra var den. Og veldig interessant. Da det hele var over ble jeg med hjem til mamma og de. Det ble en koselig kveld. Spiste kake og så på “Uønsket” på NRK med Leo. 

Tirsdag var kjæresten hjemme. Han hadde klart å bli dårlig kvelden før. Jeg hadde en chill dag. Gjorde ikke mye. 

Onsdag var jeg ute å løpte. Klarte alle rundene mine. Jeg gikk ut tidligere, når mørket ikke var lagt seg enda. Dessuten var det andre tilstede. Og jeg fikk kjenne litt (mye) på prestasjonsangsten. 

Torsdag fylte jeg påskeegg til foreldrene mine og brødrene mine. Jeg vet det er litt i seneste laget. Men jeg sliter med å få meg selv til å gjøre ting for tiden. Så jeg bestemte meg for å gjøre det allikevel. 

Fredag var jeg tilbake hos dyrebeskyttelsen. To katter var kommet tilbake. Selv om det er kjekt å se dem igjen, er det synd at dem som hadde adoptert dem ikke kan ha dem lenger. Man ønsker jo at disse søte, skal få sine “for alltid” hjem. 

Lørdag sov jeg lenge. Ble en kort dag. Men så på et sånt åndenes makt liknende program med min kjære. Liker å bli litt skremt.

—————————————————————————–

Ellers ønsker jeg dere en fortsatt fin søndag! Håper du/dere som leser har fått ladet batteriene og at uken blir fin.

 

B

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg