Ingunn.

 

 

Det er natt til lørdag.

*

Dagen har vært lang. Men det har vært godt å kjenne seg nyttig.

Jeg var hos Dyrebeskyttelsen i dag.

*

Handlet inn til helgen og fikk tatt meg en lur.

Det er derfor jeg er oppe enda.

*

Men døgnrytmen er på bedringens vei. Jeg holdt på å legge meg altfor sent en stund. Så nå legger jeg meg litt tidligere.

*

Har ikke noen spesielle planer for morgendagen. Pleier å bruke helgen til å hvile.

Så det blir nok slik.

*

Håper orkanen Ingunn ikke har hærjet for mye rundt om i landet og at ting har fått bli værende der de tilhører.

Prates.

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg