Insta.

Er det en app jeg virkelig misliker er det Instagram. Jeg bruker den plattformen for min egen del og ingen andre. 

Jeg legger ut bilder for å ha noe å se tilbake på, og jeg er rimelig treg på å oppdatere. 

Jeg får ingen god følelse av det, det å sitte a se på hvor fantastisk “alle” ser ut til å ha det. 

Jeg føler meg skikkelig dritt etterpå.

De få gangene jeg kjenner munnvikene peke oppover, er når jeg ser søte dyr eller en tegneserie som jeg kan kjenne meg så godt igjen i.

Ellers er det storsett bare frustrasjon.

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg