IQ.

 

Jeg forstod ingenting.

*

Tok meg en tur til butikken.

Og dro med meg diverse som jeg ikke hadde tenkt å kjøpe, i samme slengen.

Kjent vane for mange.

*

På vei til busstoppet, fikk jeg lyst på noen sweet n salty nøtter. Så jeg tok dem opp av nettet mitt, men det var jo helt umulig.

Det skulle være sånn åpne/lukke lås på pakken, men denne så ut til å være en lukke/lukke sak på.

*

Det var ingen rift for å rive kanten av, ingen måte å få åpnet den ved hjelp av trykk mot enden. Ingenting.

Herlighet. Tenkte jeg. Er det jeg som ikke har IQ til å åpne den fordømte posen eller?

*

Den må ha vært feilaktig lukket i produksjonen, for jeg endte opp med å rive den opp med tennene da noe annet ikke gikk .

*

Dette trengte jeg ikke i dag alstå, formen var på trynet fra før også nå dette.

*

Det er selvsagt ikke verdens ende.

Ett luksus problem, jeg vet.

*

Men altså, om planen til den som stod for denne type feilproduksjon var å irritere.

Så well done, oppgave fullført.

 

B

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg