Jean Paul.

 

 

Torsdag, jeg skulle aldri ha gått ut.

*

Jeg så til pusene, fikk i meg sen lunsj og

begynte å lese en ny bok.

*

Deretter spankulerte jeg bort til busstoppet og gikk til min lille butikk.

*

Men det var ikke bare bare å komme seg dit.

Først måtte jeg ta bussen til terminalen, vente i tjue minutter og ta enda en buss.

*

Da jeg var fremme gikk jeg å skikket i alle hyllene, eller dem som var igjen.

Mange av hyllene var tomme, for dem som har hatt ting der, hadde vært og hentet eller fått det solgt.

Så det var kanskje ikke den beste dagen å gå dit.

Men jeg fant tre pieces.

*

En brun strikkegenser med knapper, synes den var veldig søt. Så hjemmelaget ut, nesten noe en bestemor kunne ha stått bak.

En blå langermet topp. Veldig basic, var usikker på om jeg ville ha den, men likte godt fargen.

Og en gul t skjorte fra Jean Paul.

*

Hjemveien tok en halv evighet, jeg ble stående i den forbaska kulden i en time.

Så da jeg var komt til terminalen, gikk jeg for å få i meg middag på senteret, for å få igjen varmen.

*

Bestemte meg for å ta neste buss, så jeg slapp å sluke maten og var hjemme i ti tiden.

Altså tok hele turen ca. fire timer.

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg