Ka gjør du no.

Det spørsmålet er ikke ett jeg liker. Det ligger så mye forventing bak det.

Heldigvis får ikke jeg det så ofte. Men hva svarer man?

Er man 100% ærlig?

Eller tegner man det bilde som er mye finere en realiteten?

Jeg fikk dette spørsmålet for ett par dager siden. Det satt meg ut. For det første var det fra en som ikke har tatt kontakt på en måned. For det andre har mennesket valgt å ikke dele noe av seg selv, ikke gitt ett pip, og for det tredje har jeg ingen behov for å fortelle deg det, det kan personen ikke kreve heller.

Jeg spurte hvorfor, så jeg kan vite hva du har gjort på hele denne tiden.

Da svarte jeg “har gjort på det samme”.

Jeg er lei av å leke.

Velger du å kutte meg ut, har jeg ingen grunn til å fortelle deg om livet mitt. Sånn er det.

Det får være grenser. I tillegg lå det en sånn negativ undertone. Som om tiden er stått på stedet hvil.

For livet stopper jo opp om du ikke kontrollerer alt.

Nei nå får det være nok.

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg