Kattunger.

 

Jeg har brukt ca. 80 % av helgen, til å være med familien.

Og det har vært fint.

Lenge siden vi har vært i lag, så det var nesten på tide.

Jeg var til stede og deltok, lite tid ble brukt på telefonen og jeg fikk ikke sett serier med bb.

Av og til er det slik.

Han også brukte tid med familien, i sør har det vært morsdag, så det ble feiring av mor og bestemoren hans, og i kveld måtte han ta fly til en plass som heter Arica.

Denne uken blir han værende der, i forbindelse med ett prosjekt.

*

Synes det er bra at jeg klarer å gjøre ting på egenhånd, og spre tiden min ut på litt forskjellig. Da går tiden mye fortere og det blir ikke så mye dødtid.

Foster pusene har det bra, dem har blitt nære og koser seg i lag.

Jeg er ferdig med forelesninger for nå.

Men hjemmeeksamen kommer snart og det kjenner jeg at jeg gruet meg litt til.

Prøver derfor å ikke tenke så mye på det.

*

Kattunge sesongen har begynt på dyrenes hus, så det er mange små der for tiden, det er super koselig.

Ellers går resten sin vante gang.

Ha en fin uke dere!

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg