Khloe.

 

Da ble det søppel-tv på meg. Jeg så på å to episoder av “The Kardashians”.

Og jeg må bare si, sorry Khloe!

For en tid tilbake skrev jeg angående “the Mets” galaen og tok for meg bl.a. søstrene Kardashian. Hva disse jentene valgte å ta på seg. I kveld fikk jeg da med meg bts av denne kvelden.

Alt dramaet.

Fra dommen i rettsaken med Black Chyna, til Kendall som tisset i en isbøtte og Kim som ikke fikk rumpen helt inn i Marilyn Monroe kjolen.

Den store helten i denne anledning, blir Khloe, hun gikk på sin aller første mets. Hun trosset angsten sin og gikk den røde løperen UTEN solbrillene som hun hadde for å beskytte seg selv fra det hele. Jeg tror mange kan kjenne seg igjen i det å ha noe dem bruker som sikkerhetsnett i møte med vanskelige situasjoner.

Antrekket var veldig enkelt. Hun gikk i sitt EGET hår, uten extensions. Ja, jeg står fremdeles for at hun gikk i noe som lignet den svarte hel dressen Kim gikk i året før, over skuldrene, men hun trosset sine “demoner” kan man si.

Samtidig som det var fint å se at både Kim og Kylie, pushet henne.

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg