Kim.

Jeg liker klær. Jeg liker mote. Det er noe som gjør meg glad. 

Jeg er ikke like flink til å kle meg. Men det kan bli noe å strekke seg etter. 

Nå har nettopp “met gala” vært, nærmere bestemt, mandagen som var. 

Den dagen går kjendisene den røde løper og opp den kjente trappen som leder inn til the metropolitan museum of art, i sine mest glamorøse antrekk.

Alt skal være stort, flott, glitrende. 

Hvert år angis et tema, dette året var det : In America: An Anthology of Fashion.

Hvordan den enkelte tolker temaet er alltid veldig ulikt.

Jeg kan ikke si at jeg har fulgt så godt med på akkurat det, men det er morsomt å se hva folk velger å ta på seg. 

I fjor gikk Kim Kardashian for en noe helt dekkende svart drakt, som er blitt iherdig tatt bruk som materiale for memes. 

Ett år kledde søstrene hennes seg ut som de “slemme” stesøstrene til Snehvit, passende var det at Zendaya samme år, kom ikledd noe som så ut som en vakker prinsesse i blått. 

Når jeg nå ser tilbake på hva Shawn Méndez gikk i, i år, så minner det om den “arketypiske” prinsen i eventyr. 

Tilbake til Kardashian klanen, så var det i år første gang alle døtrene til Kris Jenner var der. Jeg kunne tenkt meg å ha sett den gå inn i museet sammen, som den power jente gruppen de tilsynelatende ser ut til å være.

Alle i noe som matchet hverandre.

I stedet, går Kourtney i noe hun kunne gått med en dag på kontoret. Khloe som gjorde premiere denne aftenen, dukket opp i en plane gull kjole som viste at hun har fjernet 99 prosent av det hun er kjent for. I lag med noe som så ut som Kimberly sin drakt fra i fjor slengt over skulderen. Kendall dukker opp som noe hun kunne ha vist frem på catwalken, uten bryn og en gjennomsiktig topp som et siste skrik for å vise at hun og er der. Kylie var i kledd noe jeg er sikker jeg har sett på barbie dukke. Barbie- sporty/hip bride edition. Og så har vi Kim , som dukker opp i Marilyn Monroe sin kjole. Hun kunne ikke bare latt den gå. Greit du vil en kjendis honnør, men den passet ikke. Så hun gikk på haste diet. For å gå ned 8 kg på tre uker. Veldig inn, må jeg si. Og læresetningen til dagens ungdom er da : gjør alt for å passe inn, i noe som ikke er ment for deg. 

Ellers likte jeg godt Olivia Rodrigos antrekk. Det minte bittelitt på det Camila Cabello gikk i fjor, men det passet henne. Litt sånn rocka og jentete samtidig. 

Janelle Monea var utrolig flott hun også. Vet ikke om hun fulgte årets tema, men hun minte litt om en moderne Kleopatra. 

Så var det Rhianna og kjæresten A$ap Rocky i fjor, som gikk i noe som liknet en dyne. Veldig etter min stil det der. Disse var ikke å se i år, men det er fult forståelig. Riri er høygravid og skal snart bli mamma. 

 

 

 

——————————————————-

 

Kim
Kylie and Kendall
Zendaya

 

Shawn Mendes
Kylie,  Khloe, Kourtney og Kendall

 

 

Kylie
Kim

 

 

Olivia Rodrigo
Camila Cabello
Janelle Monea 
Asap Rocky og Rhianna

 

 

Kilder: google bildesøk. 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg