Kjedelig.

 

 

 

Det har ikke kommet så mye fra meg denne uken.

*

Det har i grunnen ikke vært så mye å dele.

Jeg har holdt på med mitt, men av og til kjennes det ut som om det samme oppgulpet kommer opp og ut på denne bloggen.

*

Jeg holder meg til mine hverdager, og i ny og ne noe som opptar meg av det som kommer frem i media.

*

Jeg er enkel av meg.

*

Jeg har mye tanker, som av og til kan være nyttig og få ned på papiret, andre ganger ikke.

*

Nå for tiden er det mest pusene mine, jeg blir mer og mer overbevist om at dem kom inn i livet mitt  på akkurat det perfekte tidspunktet.

*

At jeg noensinne var usikker på å adoptere dem, kan jeg med hånden på hjertet si var helt dust i fra min side.

*

Men så ville jeg være sikker på at jeg skulle kunne ta vare på dem.

Jeg har sett så mange små som kommer i retur, som uler etter å bli hentet av det dem trodde var familien sin.

Og det gjør vondt, jeg ville ikke utsette dem for det.

*

At jeg valgte å kalle dem mine, er noe av det fineste jeg har gjort.

På mange måter valgte dem meg, ved å krype inn i hjerteroten min og forbli der.

 

B

 

 

6 kommentarer
    1. Kjedelig kan være helt greit, og fint. Jeg tror også at det ofte er dyrene som velger menneskene sine. De kan merke godheten og se intensjonene dine i øynene dine. 😻

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg