Knakk sammen.

CJ – bildet er lånt fra vakt-siden vår.

 

 

 

Fredag.

*

Jeg kom meg ut i god tid.

Så til pusene mine først, før jeg gikk for å ta bussen til Dyrebeskyttelsen.

*

Brukte masse tid med katten som skulle bli hentet.

Samtid som jeg stelte og gjorde rent på hovedrommet og stillerommet.

*

Det var en eldre mann sammen med sin sønn som kom.

Jeg fikk gitt CJ, som pusen heter en god klem før dem tok han med seg.

*

Alt i alt var det en greit vakt.

*

Jeg fikk skyss bort på senteret av min kollega.

Så var det å få i seg noe mat og handle inn til helgen.

*

Det var ikke før jeg stod utenfor døren til leiligheten min at jeg knakk sammen.

Dette gjorde vondt.

*

Selfølgelig betyr alle kattene på huset utrolig mye for oss alle.

Men CJ har vært og er enda en karakter uten like.

*

Han har som jeg nevnte forleden, vært der omtrent like lenge på huset, som jeg har vært frivillig.

*

Han fant ikke helt plassen sin med det første.

Men han gjorde det etterhvert og det har vi tatt hensyn til.

*

Den rakkeren stjal virkelig en bit av hjertet mitt.

 

**

Hjemme fikk jeg kos av pusene mine.

Så lot jeg meg få lov til å kjenne på hvor trist jeg var.

*

Sovnet etterhvert på sofaen.

Og våknet på kvelden.

*

Fikk i meg kvelds.

Og la meg for å sove.

 

 

B

 

 

15/60

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg