Kom igjen dere, kom igjen!

Da er det blitt en stund siden jeg skrev her sist. Har vært litt flat følelsesmessig. 

Mye har skjedd, men jeg har ikke tatt det helt inn over meg. Det som er skummelt med det, er jo at det plutselig kan komme som en bølge i ettertid. Hvem skal redde meg da? 

Jeg er som de fleste, en person som styres av følelser. Og er dem ikke der, så kan man rett og slett drite i å høre noe fra meg. 

Jeg valgte likevel å stikke innom, for å se om det ligger noe inni meg likevel. Det er det som oftest, jeg vet aldri hva jeg begir meg ut på. 

Håper ferien nytes for dem som har det og heier på dere andre som slår følge etterhvert <3

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg