Kritikk.

 

Det er helt utrolig at enkelte henger seg opp i småting.

*

Jeg anser meg selv som rolig, pliktoppfyllende og grei.

Og sånn sett burde jeg klare å holde meg lagt unna folks lepper.

*

Men den gang ei.

Hva er det med at man hele tiden skal pirke i alt?

Blåse opp noe ut av ingenting.

*

Er enkelte så dritt lei sine egne liv at dem dermed går i sømmene på andres?

Hva er greien med det?

Hva med å leve og la leve?

*

Når sånt oppstår kjenner jeg det koke inni meg?

I går var en sånn dag.

*

Da tok jeg til ordet, sa fra og talte min sak. For ikke skal jeg late som at det ikke plager meg at noen skal finne på tøv for å skape drama.

For det er drama, det er som noen bare må finne noe tørt løv og holde det for nær en flamme.

*

Nå er det løvet borte, for under mitt oppsyn, skal det ikke føre til noe skog brann.

*

Bare så det er sagt.

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg