Kvalm.

 

 

Sholahop, sholahei. Var det ikke det, Pippi pleide å si?

*

Fredag ble en regntung dag. Men heldigvis viste værmeldingen at det skulle stoppe på kveldingen, en liten stund i hvertfall.

Så da var det bare å komme seg ut, for en andre løpe økt denne uken.

Det var et ork, skal jeg si. Ikke hadde jeg sånn veldig lyst, og jeg spiste dritt før jeg skulle være aktiv. Så det fikk jeg jo merke.

Snopet, som vi sier på bærgensk. Lå hele tiden oppi halsen og ville ut.

Energien vår på null.

Det ble ihvertfall gjort. Det ble utført.

Men bare såvidt.

*

Nå mandag sitter jeg å ser på biler kjøre forbi meg, men ingen buss.

*

Har vært å handlet.

Trengte en del ting.

*

Tidligere idag, tordnet det og jeg bestemte meg rett som det var at jeg ikke GADD å trene i dag.

Beina mine får heller hvile seg litt.

For etter forrige økt, verket dem.

Og det synes jeg er rart. For jeg har ikke slitt noe spesielt i det siste.

Så kanskje jeg har brukt energi jeg ikke hadde.

Ikke vet jeg.

*

Bus hver time? Gaaaad, kom no då.

Vil hjem.

Kjenner meg uggen.

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg