Lager 157.

 

 

For en fredag.

*

Jeg lå meg litt sent kvelden før, og jeg angret. Det var tungt å stå opp.

Og jeg skulle ønske jeg fikk sovet litt lengre.

*

Jeg kom meg på vakt og vi var kun to stk.

Hun jeg jobbet med var kjapp som bare rakkeren. Og jeg fikk dårlig samvittighet.

Men heldigvis var det ikke så mye å gjøre på mottaket.

Så jeg kan være litt mindre skuffet over meg selv,

og istedet litt stolt for jeg fikk rumpen i gir og gjorde rent fort som flint de to største rommene på hovedhuset.

*

Så var det å få i seg noe mat, handle inn til helgen, komme seg raskt bort til min lille butikk og på lager 157.

*

Åpning av sistnevnte var dagen før men jeg tenkte at det ville være mindre kaos dagen etter.

Og det var det.

*

Veldig ryddig og fint der, går mye i basics.

Klassiske plagg, ensfargede.

Jeans, topper, sko.

Ikke mye fargesprakende in your face farger.

Mye nøytralt.

*

Det eneste jeg savnet var litt bedre skilting i de ulike avdelingene.

Og noe å sitte på.

Både utenfor prøverommene og ved sko avdelingen.

*

Dem som var i kassen var også veldig unge.

Det var ingen voksne som man så hadde veldig mye peiling heller.

Fikk litt inntrykk av at det var en gjeng med kids på 16/17 år som drev stedet.

*

Nå kan det ha vært mer av det på selve åpningsdagen.

Så skal ikke klage så mye på det.

*

Fikk kjøpt meg noen sneakers og en caps.

Veldig fornøyd med innkjøpet.

*

Så var det å busse hjem til meg selv.

*

Se til pusene.

Lage  middag.

Holde meg våken til kveldstid.

Og rett i seng.

 

B

 

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg