Last week.

Forrige uke var litt av en uke. 

Mandag var gruppe behandling avlyst pga. sykdom. Jeg tok av alarmen og forsatte å sove ut dagen. Hvordan jeg klarte det er helt utrolig. Jeg ser på klokken, den nærmer seg 22.00. Jeg sto opp for å få i meg noe mat og hold meg våken et par timer, for deretter å sove til neste dag.

Tirsdag sto jeg i hvertfall opp. Hva jeg gjorde husker jeg ikke. 

Onsdag tok jeg bussen ut på senteret og møtte pappa som var snill å brakte med seg passet mitt. Jeg var innom DNB og verifiserte meg. De har lenge mast om dette og da jeg fikk en sms om at de ville måtte blokkere mine banktjenester etter krav fra myndighetene, dro jeg for å gjøre dette.

Jeg hadde til fredag 3 juni å få legitimert meg. Det tok mindre en 5 minutter å få gjort, så om du ikke har det. Så anbefaler jeg deg å stikke innom nærmeste bank, i stedet for via nettet, for det har jeg hørt, enten ikke funker eller telefon køen er evig lang om du tar kontakt på telefon.

Torsdag var jeg ute å løpte, jeg fikk følge av naboens katt. Det var skikkelig koselig å få støtte av en pus for hver runde jeg tok rundt banen. Litt vemodig var det også. For det var noe jeg hadde et stort ønske om å få gjort med hunden min. Fint var det likevel. 

Fredag var jeg hos dyrebeskyttelsen. Denne gangen tok jeg meg av kattene på stillerommet. Dvs. de litt engstelige, forsiktige. Noen av dem tørr å nærme seg så det er alltid kjekt å se. Ellers var jeg innom kattungene og en katt som står for seg selv, den sliter for tiden med hyppig diare. Så den får spesial for. Det var også komt en ny pus ved inngangen til hoved huset. Den var veldig giret på oppmerksomhet og stakk nesten i fra meg, da jeg åpnet buret.

Lørdag var en rolig dag. 

Søndag begynte jeg å rydde på kjøkkenet. Det var tid for dyprengjøring. Se i alle skuffer og skap, kaste det som kastes kan. Og få det oversiktlig. Fortsatte også å se “The last kingdom”. 

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg