Latskap.

Googlesøk

 

 

Mandag, vinterferien starter.

*

Det blir ikke vanlig oppdatering herfra denne uken. Mye som blir annerledes.

Jeg har f.eks. ingen planer.

Er det noen andre som kjenner at med en gang noen vet man har “fri”, så er dem rask på å ville fylle den/de dagene opp for deg?

Så for min del er det kun jeg og bb som vet.

*

Så får jeg fylle den opp med det jeg vil.

Og akkurat denne dagen, ble det latskap.

*

Laget meg middag ihvertfall.

*

Og lå på sofaen ellers.

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg