Laying low.

Galleri D40

 

 

 

 

 

I dag har nesten blitt en forlengelse av helgen. Det tok vist alt av meg å komme meg tidsnok til gruppen i går og handle inn til uken.

Jeg lagde også middag for to/tre dager, så da blir det ikke så mye “ikke så veldig sunn mat” denne uken.

Jeg holder for tiden på å spille “crazy hospital” og “pop’s world”. Veldig underholdende begge to.

I tillegg til å opprettholde denne bloggen.

Jeg og kjæresten har begynt å se “House of the dragon”. Vi tok en pause en stund og så på Marvel filmene. Nå venter vi litt med å se neste film og går tilbake til “HOTD”.

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg