Lesesal.

Googlesøk

 

 

Tirsdag, tid for undervisning.

*

Hva jeg gjør for å være tidsnok til timene på skolen? Jeg tar en bus som bringer meg for langt unna, for deretter måtte ta bybanen tilbake til sentrum, og så en bus dit jeg egentlig skulle.

Bare jeg klarer å lage det så komplisert.

Så kommer jeg frem, ca. ett kvarter for sent, bare for å innse at rommet der vi skal være, er tomt.

Hva er det jeg ikke har fått med meg nå?

Jeg logger inn på Canva, og der står det.

Timene er avlyst pga. sykdom.

*

Jeg velger å ikke bli irritert. Vandrer til nermeste lesesal. Som jeg helt ærlig kan si jeg aldri har vært i før.

Der slår jeg opp en power point presentasjon som egentlig skulle vært sett på, og som egentlig skulle bli forklart, og som egentlig ville ha blitt ett langt og delvis ork.

*

Jeg våknet med en hodepine, som jeg tror skyldes alt stresset jeg hadde i meg, dagen før.

Jeg har ikke kjent på ett slikt ubehag på lenge. Det rykket til og meg i nesen. Så jeg trodde den skulle falle av.

Jeg er vant til noe risting i ett øyelokk, også kalt leamus. Men dette var noe helt annet.

*

Jeg slipper gruppeoppgave iallefall.

Og hodepinen forsvinner etterhvert.

Jeg sitter for meg selv.

Og gjør det beste ut av dagen.

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg