Lille frøken skeptisk.

 

 

Søndag.

*

Denne dagen var ikke noe å skryte av.

*

Jeg spiste frokost og så til Cheddar og Gauda.

*

Fikk ikke smurt pus med salve for hun hadde bestemt seg for at det ville hun ikke være med på lenger.

Og det hadde jo gått så fint, over en uke!

*

Jeg ble bedt over på middag av mine foreldre.

Men jeg kjente meg ikke helt i 100.

Hadde ikke vondt noen plass, men pannen var varm og jeg hadde feber lignende symptomer.

*

Så jeg startet å se på en film, ja en film.

*

Har holdt meg til serier og dokumentarer i det siste, derfor er dette litt sånn, hva holder du på med Belen?

*

Den klarte jeg ikke å se ferdig.

For jeg ble søvnig.

*

Det som skulle være en lur på en time, da jeg satte på alarm, ble til at jeg slumret hvert tiende minutt til klokken var ca. ni på kvelden.

*

Da slo jeg alarmen heller helt av og sov videre.

*

Klokken to på natten gjorde jeg ett forsøk på å få smurt lille frøken skeptisk.

*

Det gikk ikke.

*

Da var det bare å gi opp og vente på en ny dag.

 

 

B

 

 

 

10/60

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg