Litt bedre.

 

 

Brukte dagen på meg og mitt.

*

Ordforrådet mitt på italiensk blir større.

Og det er jo bare positivt det.

*

Kan ikke snakke det flytende, det ville vært å være for optimistisk, men jeg kan noen ord og vel så det.


Jeg kom meg endelig ut.

Og gjorde et godt stykke arbeid for epilepsi forbundet, så da kan jeg ikke være altfor skuffet.

*

Men jeg er likevel skuffet.

Pga. andre ting, men når skuffer ikke livet en? Eller personer, saker og ting?

*

I morgen er det vakt på dyrenes hus.

Noe handling inn til helgen og så inntas den.

*

Det blir fint.

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg