Litt.

 

Å ta ett skritt av gangen, kan bringe deg langt frem, i tid.

*

Jeg har ikke satt meg noen mål for dette året.

*

Å ha noe å se frem til, kan være fint det.

Men det kan og skape ett stress å måtte nå, og da skapes likegodt en følelse av å ikke strekke til om man ikke når det.

*

Derfor velger jeg å gjøre litt. Litt hva? Litt av hva enn det måtte være.

Da har du gjort noe og forblir ikke stagnert.

Lurt ikke sant?

*

Så har jeg gjort litt i dag?

Ja, det har jeg.

Jeg hadde det artig meg pusene mine. Vi laget tilbygg til stativet deres 💜💜.

Og ikke bare det, jeg ryddet bort tøyet som hang til tørk. Det er litt det også.

*

Og jammen meg kom jeg meg litt ut.

Ut med bosett og tilbake 💜💜.

 

Håper du har fått gjort litt.

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg