Livsstilsendring.

Å leve på en annen måte er noe vi alle kan si vi har gjort det siste året. Enten vi har byttet kontor fra på jobb til hjemme, har blitt permittert eller ikke har kunnet gjøre noe fordi jobbtilverelsen ikke gir rom for det.

Jeg tilhører den sistnevnte kategorien. Jeg var uansett på vei ut av stillingen jeg var i, så det rammet ikke meg like hardt som andre. 

Men jeg har likevel måtte omstille meg. Måttet være kreativ og manglet motivasjon til å ville stå opp om morgenen. Jeg har vært giret til å gjøre noe nytt, endre levemåte, og i det neste ikke villet gjøre noe og å bare sitte å furte. 

Jeg har hatt en plan med dagene mine og så bare gitt opp. Jeg har lest bøker, jeg har laget mat, jeg har sett på serier. 

Jeg har vært i overlevelses modus og bare grått. 

Jeg vet jeg ikke er de eneste. Jeg håper at vi sammen kan komme ut av denne monotone hverdagen og få livene våre tilbake, ikke nødvendigvis helt likt. Men bedre.

Hang in there friend until we do.

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg