Løper.

Galleri D40

 

 

I dag kjente jeg på det å være sliten.

Har måttet gå ut hele uken, to dager så langt.

*

I dag har jeg vært inne, sett på serie, lest litt og så gikk jeg ut for å løpe. Det var godt å få fullført, enda en gang. Det kjennes som mestring og av den gode typen.

Det var mye folk ute, unger som nøt snøen og akte.

Og noen som spilte fotball.

Det var satt ut nye lys nær banen, dermed var det ikke så altfor mørkt, når det først ble mørkt.

*

Så bar det inn igjen, dusje og prate med mamma.

Jeg ordnet litt større område for pus, så hun ikke bare er inne på badet. Det så ut til å falle i smak.

Så spiste jeg middag. Tomatsuppe, med makaroni og pølsebiter.

*

Nå er jeg trøtt dere.

Men det ble innlegg her likevel.

 

God natt.

Vi er kommet halvveis i uken, wohoo.

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg