Løsning.

 

Det meste har en måte å bli bedre på.

*

Jeg håper og velger å tro på det.

Forleden ble det litt klinsj mellom pusene mine.

De pleier å gjøre alt i lag.

*

Så da jeg så begge sitte å se på hverandre og minstemann sto og freste med for-potene mot den eldste, lurte jeg litt på hva som nå hadde skjedd.

Det viser seg at lille fru Gauda lå i fred og ro på godstolen i hjørnet, og store herr Cheddar ville legge seg til å sove ved siden av henne.

Noe dem alltid gjør og finner ulike måter å legge seg på i en sofa som er ment til en.

Denne gangen falt ikke det i god jord hos fruen og da var det bare for Cheddar å komme seg vekk.

*

Jeg ordnet en kurv og tok oppi pledd, så Cheddar kunne hvile seg han også.

Etter om og men, har de funnet ut at den kurven faktisk ikke er så gale.

*

Gauda testet den ut allerede første dagen, da hun fant ut at nå gadd hun ikke sove lenger.

Roen var borte, så hun lot Cheddar få godstolen og satt og furtet på en stol ved spisebordet mitt.

*

I begynnelsen var Cheddar litt redd for Gauda,  for hun viste ham, at selv om hun er liten så er det ikke bare bare å forstyrre henne.

Så turde han litt etter litt å snike seg forsiktig ved siden av henne på sofaen igjen.

*

Nå bytter dem på å sove i lag eller hver for seg, en i godstolen og en i kurv.

 

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg