Lystløgner.

 

 

 

Onsdag, regnet er tilbake i Bergen.

*

Arg, det er litt irriterende.

Jeg var klar for å sette meg ute på balkongen jeg nå, med ansiktet imot solen og få naturlig vitamin D i meg, istedet for de små gule pillene jeg må ta hver dag.

*

Jeg sov litt for lenge.

Jeg har med andre ord ikke søvnproblemer lenger… så det er jo positivt.

Pusene dem joiner meg, og da er det bare koselig, kanskje jeg egentlig er født katt 🙄?

Vi fikk no ihvertfall i oss mat i dag også.

*

Cheddar er ingen buste-troll lenger, nå som jeg har drevet å børstet han, så ser det ut som han har fått sommerklippen sin tidlig.

*

Jeg fortsatte å se på “The Connors”.

*

Jeg kom meg ut på butikken, lager 175, meny og Coop Extra.

På handlelisten, stod det, kattesand, middag, brus og noe snacks.

*

Vel hjemme, ble jeg sittende å hekle og høre videre på “Who tf did I marry?!”.

Det handler om en dame som blir sammen og senere gift med, en lystløgner, på engelsk kalt pathological liar …

*

Det gir meg ikke akkurat, særlig tro på kjærligheten, men hun som forteller, er utrolig flink til å fortelle hennes erfaring.

Til tross for at det får henne til å virke dum, som hun sier selv.

*

Om det kan hjelpe andre, med å unngå å bli lurt eller se etter red flags, så kjør på sier nå jeg.

Håper virkelig hun får en lykkelig slutt.

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg