Mål.

Jeg vet jeg kom med noen sist jeg skrev her. Jeg hadde lyst å lage noen sammen med kjæresten. Slik at det ble litt fler. 

Men jeg kan ikke tvinge noen til å ville gjøre det. Jeg nevnte det for ham. Ikke sånn veldig tydelig. Så det er min feil. At jeg ikke fikk frem budskapet.

Filmer, jeg ønsker å se filmer i lag. Noe vi gjør, men mest serier. Jeg liker en god historie.

Forleden så vi “Unforgivable”, den var bra. For ikke å avsløre for mye innebar den en uventet tvist. Og den falt i smak hos oss begge. Så se flere filmer.

Selv utvikling, jeg har en tendens til å over- beskymre meg. Angsten kan ta over tanke maskineriet mitt. Det kan føre til at jeg blir urolig og veldig utforskende og spørsmålsstillende, i et forsøk på å få kontroll. Dette er ikke noe kjekt for verken meg eller den det går utover. Så mindre plaging og mer ro. 

Større tro på meg selv og min utvalgte. Dette innebærer å tro at jeg er god nok og verdt å være glad i, samtidig som jeg har tro på ham som selvstendig individ.

 

Da sier jeg meg fornøyd. Syv mål. Tilsammen. Må nevne det at jeg føler meg litt vel emosjonelt eksponert. Hadde jeg hatt en jakke på meg nå, og følelsene mine var kroppen min. Hadde jeg ønsket å lukket den igjen, tredd hetten godt over hodet og til og meg strammer snorene så pass at bare nesetippen stakk ut. 

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg