Mamma.

 

 

Onsdag den 13, hadde mamma bursdag.

*

Jeg dro tidlig fra leiligheten for å møte henne. Det pøsregnet.

*

Vi vandret litt rundt og jeg fikk kjøpt boks til kattene. Planen med den, er at den skal bli til en luddig liten sak. Og den har mamma sagt hun vil hjelpe meg med.

*

Så tok vi bussen hjem til henne.

*

På kveldingen ble det feiring med kake.

Den var det lillebroren min som stod for, han er blitt riktig så flink til å bake.

*

For første gangen på lenge, ble de tre minste barna hjemme natten over.

Jeg og mine to yngre brødre. Det tror jeg mamma satt pris på 💜💜.

Jeg synes ihvertfall det var koselig.

 

 

B

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg