Marerittet.

 

 

 

Mandagen startet rolig.

*

Jeg fikk i meg frokost og så deretter på Pippi.

Det er noe med det å sette på tven og se på det som går.

Noe helt annet enn det å søke seg opp på noe og se det på telefonen.

*

Deretter bar det bort å hente en pakke på sparen og handle inn noe mat på Kiwi.

Jeg fikk skyss av foreldrene mine.

*

Vel fremme i leiligheten min.

Var det å se til pusene mine.

*

Gauda gjemte seg godt under hjørne-sofaen og Cheddar var bare glad for å se meg igjen.

*

Måtte gjøre litt rent.

Så kjøkkenet og badet ble tatt og bosset brakt ut.

*

Spiste så middag. Og begynte såvidt å se på marerittet.

Dvs. Skrotet mitt på soverommet.

 

B

 

God påske dere 🐤🥚🌾

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg