Meds.

Jeg blir så rar når jeg ikke har tatt medisinen min. Jeg blir trist. Deretter urolig. 

Grunnen til at jeg ikke tar den, er enten fordi jeg har glemt det helt, eller kommer på det sent og utsetter det til neste dag. 

Jeg bør ta den til samme tid. 

Om jeg da står opp sent og tar den klokken 15. Tar jeg den klokken 14 neste dag. Om jeg har noe jeg skal klokken 13, tenker jeg at oki jeg tar den når jeg er tilbake klokken 16. Da kan det fort skje at jeg glemmer det. Eller at jeg plutselig kjenner meg uggen, uten å vite helt hvorfor. Senere kommer jeg på at “skitt jeg har ikke tatt medisinen i dag”. Da er mysteriet løst.

Jeg føler meg bedre når jeg får tatt den neste dag. Og forsøker å så ta den til samme tid over en periode, fordi jeg ikke får det helt bra med en gang. Jeg ødelegger egentlig ett par dager i strekk. Det er først da ting blir normalt. Jeg er meg selv igjen. Jeg er rolig.

Nå er jeg i slik reparerings periode. Jeg tok ikke medisinen min på lørdag. Så da sitter jeg her. Har det ok. Ikke lei, men har en veldig uro. 

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg