Merde [ kommer av dritt på fransk].

 

Tirsdag dere, var en helt grei dag. Jeg gikk for å handle ett par ting. Og tok med meg en cabin koffert i samme slengen.

Låsen var lånt og jeg hadde ikke nøkkelen. Så derfor tok jeg å spaserte til personen som ville ha låsen tilbake for å få den låst av. Ikke spør meg hvorfor.

Etter å ha blitt totalt ignorert og ikke sagt et ord til, gikk jeg å hentet en pakke i posten. Og tok bussen hjem.

Brukte ellers dagen på å lese. Lese for å glemme.

Jeg spiste middag. Potetstappe, egg og mais.

Så film på kvelden og la meg.

 

Håper dagen deres dag var bedre en min 😑.

 

B

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg