Metall-kaos.

 

 

 

Mandag, solen var ute og det gjorde mye for humøret.

*

Jeg så til pusene og fikk i meg frokost.

Så bar det ut med bosset og til bensinstasjonen.

*

Vel hjemme, gikk jeg ut på balkongen og gav metall- kaoset et nytt forsøk.

Og det gikk!

Det var ikke enkelt, men det gikk.

Noen av delene var ikke der dem skulle være, bl.a noen klype lignende saker.

Dem fant jeg ut ikke bare var til å pakke sammen buret, men også til å det holde oppe.

*

Det var egentlig en to manns jobb, å bygge det buret, for hver gang jeg holdt oppe en del og skulle feste en annen, så kollapset jo hele dritten på andre siden.

*

Litt over en time etterpå var buret oppe og stødig.

Eller nesten stødig.

For det var seks metall stenger med som skal holde sidene sammen. Og jeg fikk kun til å plassere tre av dem.

Så, uhm, selv om buret er oppe og funker, bør jeg finne ut av hvordan i huleste de tre siste stengene skal festes.

*

Noe fornøyd over meg selv, gikk jeg så inn.

Det ble middag og noe hekling.

*

In other news – må høyst sannsynlig ta opp hele del en, av hekle-prosjektet mitt, for det ble altfor svært og altfor stramt nede på kanten.

Blæ.

*

Med kveldsmaten innabords og etter å ha sett på en del YouTube videoer, gikk jeg til sengs.

 

B

 

Q: hvor mange grader var det hos deg i dag?

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg