Midweek.

Sist onsdag var jeg ute å løpte igjen. Det var både slitsomt og godt å få unnagjort. Jeg var usikker på om det ble noe av, fordi jeg hadde vondt i leggene. Men jeg kom meg ut på banen og fullførte. 

Torsdag var det atter igjen tid for å være sammen med pusens på dyrenes hus. Det gikk fint. Vi har for tiden inne en katt som sliter med bakbena sine. Den var satt til observering av veterinær, dvs. at den hadde kamera som så til den inne på innhegningen hvor den var. 

Syntes det var litt pinlig, men jeg gjorde rent og gav den mat. Så var det bare å ikke å tenke så mye på at noen satt på andre siden og tittet. 

Ellers var det en fin dag.

Jeg har noe jeg vil ta opp ang. torsdagene, men det får bli en annen dag. Det er litt ork, de dagene. Pga. en vis person. Men jeg skal ta tiden til hjelp. Håper det bedrer seg.

Fredag var eneste dagen jeg hadde “fri”, altså at jeg ikke hadde noe planlagt eller noe jeg skulle på. Jeg tok meg en gå tur til nermeste butikk og kjøpte meg en is. Og god var den!.

Lørdag var en chill dag. 

Søndag ble jeg invitert til bursdagen til nevøen min. Det var koselig. På kvelden så jeg og min bedre halvdel på film. 

 

B

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg