Motsetninger.

 

 

 

Er ikke alle dager som blir slik man tenker.

*

I går ble min dag, en sove-migrenen- bort dag.

Jeg sto fortsatt opp og så til kattene mine.

Dem får en førsteprioritet i alt jeg gjør, og det er en en god ting.

For jeg klarer å se bort fra mitt og se til dem.

Noe som gjør at jeg kan se tilbake og tenke at jeg iallefall har gjort noe bra.

Ikke en totalt bortkastet dag m.a.o.

 

*

I dag ble dagen min, en stå -opp- tidlig, – få i seg frokost- på- veien og- så passe puser på dyrene hus dag.

Rake motsetningen av dagen før.

Men er det ikke slik det skal være av og til?

Man setter gjerne mer pris på en lat dag, når man har hatt en hektisk en.

Det tror iallefall jeg.

*

Så er det bare å vente å se hva morgendagen bringer.

God kveld/natt, inntil da.

 

B

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg