Nedfor.

Googlesøk

 

Mandag, første dag uten gruppe.

*

Rart, men også ok å ikke få en sjokk-start på uken. La jeg fort merke til.

Jeg sto opp, så til pus og fikk i meg frokost.

*

Så bar det ut. På banen. Jeg løpte.

*

Jeg tok ut bosset, tok meg en dusj og spiste deretter middag.

*

Da var klokken allerede rundt syv.

*

Så på “Good trouble”.

________________________________________________

I hodet;

Mamma har bursdag. Vi feiret henne som familie, på søndag. Da ble det bløtkake, rulle kake, kjeks og nonstop bl.a.

Det var koselig. Gav henne en gave, men ba hun åpne den på selve dagen. Slik at det ble litt feiring da og.

*

Har vært litt nedfor i dag, ikke med tanke på behandling, men fordi en av kattene hos Dyrebeskyttelsen, har fått leukemi.

Det har trigget noe i meg. Jeg forstår ikke hvorfor, hvorfor mennesker og dyr skal måtte få slike sykdommer.

*

Hunden min døde pga. sykdom og det var hjerteskjærende å se henne på slutten. Man vil så gjerne at dem skal slippe å ha det vondt og samtidig vil man ha dem hos seg så lenge som mulig. Man blir så utrolig glad i dem. Jeg kjenner det verker inni meg.

Lenge etter at vi mistet min firbente bestevenn, klarte jeg ikke å se på en hund uten å få en så ekstrem medfølelse for dem.

*

Nå som jeg er foster-mamma så, blir jeg engstelig for henne og vil henne kun det beste. Det blir også plutselig så nært når noen av pusene på huset blir syke eller dør.

 

B

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg